Författare Ämne: Projekt  (läst 8225 gånger)

Utloggad Shade

• Administrator
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 988

• Activity
    0%
    • Visa profil
    • Shades Online Gaming
SV: Projekt
« Svar #60 skrivet: februari 28, 2015, 22:38:17 »
Tänkte ta o göra lite uppdateringar här nu. Har börjat med en del projekt i både minecraft o annars.

Till att börja med så vet alla att en ny server är uppe då den gamla... well lets say it. ITS FUCKING OLD

Har påbörjat ett ställe som kommer bli en ny liten stad med planer på att utöka den. Sen har jag börjat med lite community saker som kan vara bra o ha som en Farm, smelter, mobfarm, etc.
Så här får ni lite bilder på det

Liten Bulletin post med för tillfället kordinater

Community Farm:

Ralfs Skeppsvarv och båt:

Mobfarm:

I code
I curse
I drink

Not necessarily in that order but thats what i do

Bitcoin Wallet: 12bnYDq2mtU9xFzah5WqepvdMBee7zsYc8
Litecoin Wallet: LXdwCtZgwGvv28h66hVBosvWh1JwWdhtdC

//Shade

Utloggad Shade

• Administrator
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 988

• Activity
    0%
    • Visa profil
    • Shades Online Gaming
SV: Projekt
« Svar #61 skrivet: april 05, 2016, 20:54:37 »
Så lite uppdateringar från servern! Länge sedan nu :P

Till att börja med så kan jag väl meddela för er som inte är på servern så mycket att jag håller på o bygger om o fixar lite vid Da Farms. Vattenmelon o pumpa farmen har bytts ut mot något effektivare farms. Fixat så att allt går till Min sorterare om man ÖNSKAR. Finns av och på knappar (för att skicka till sorteraren) till de flesta farmsen (håller på o fixar i denna stund).

Varit en del nya folk inne och byggt lite.

Det håller på att byggas en Iron Titan ifall BUMBII får tummen ur o faktiskt gör klart den. Egentligen inte så långt kvar.

Håller även på att bygga järnväg bort till en öken då vi desperat behöver sand till glass osv.

Greven skall fixa en witch farm som kommer bli connectad via Nether och en tunnelbanna så fort jag orkar gräva bort dit. Är säker mer skit som jag glömt men det är iaf en del ^^
I code
I curse
I drink

Not necessarily in that order but thats what i do

Bitcoin Wallet: 12bnYDq2mtU9xFzah5WqepvdMBee7zsYc8
Litecoin Wallet: LXdwCtZgwGvv28h66hVBosvWh1JwWdhtdC

//Shade